OneTrust
flow-image

2022 sari "Turundusstrateegia moderniseerimine": andmete aktiveerimine

Selle materjali avaldajaks on OneTrust

Selles blogis räägime kolmest asjast, mida turundajad ja andmekaitsjad peaksid silmas pidama, et leida tasakaal andmekaitse ja isikupärastamise vahel, kuigi kindlasti muudatusi tulekul. Samuti keskendun kahele võtmetehnoloogiale, mis koos toetavad teie brändi privaatsust ja kliendikogemust. Vaatlen nõusoleku haldamise platvorme (CMP) ja kliendiandmete platvorme (CDP) ning seda, kuidas need aitavad luua andmevundamenti, mis toetab teie jõupingutusi andmekaitsekeskse isikupärastamise vallas. Hakkame pihta!

Laadi kohe alla

box-icon-download

* kohustuslikud väljad

Palun nõustuge tingimustega

Selle materjali allalaadimise taotlemisel nõustute meie kasutustingimustega. Kõiki andmeid kaitstakse kooskõlas meie privaatsusreeglitega. Kui teil on rohkem küsimusi, kirjutage aadressil dataprotection@headleymedia.com.

Seotud kategooriad Andmeturve, Andmebaasiturve, Andmekeskuste turve, Andmekeskne turve, Andmekaotõrje (DLP), Andmemaskimistarkvara, Krüptimisvõtmete haldus, Mobiiliandmeturve, Saladuste haldus, Meiliturve, Pilve meiliturve, Meili rämpspostitõrje, Meilikrüptimine, Arukas meilikaitse, Turvaline meililüüs, Veebiturvalisus, Botituvastus ja -kaitse, Brauseri isoleerimine, Tumeveebi jälgimine, DDoS-kaitse, Pettusetuvastus, Turvalised veebilüüsid