Catapult Systems
flow-image

CRM arenes ja tõi kaasa aruka kaasamise ajastu

Selle materjali avaldajaks on Catapult Systems

Digipööre, see edukate organisatsioonide põhifookus, osutub äris vältimatuks, sest organisatsioonid, kes ei suuda pööret läbi viia, jäävad konkurentidest maha. Digipööre tähendab tehnoloogia ja ärimudelite ümberkujundamist, et "kaasata digitaalseid kliente kliendi elutsükli igas kokkupuutepunktis" (Forbes). See eeldab keskendumist digikliendile ja tehnoloogiliste arengute, näiteks mobiilsuse, andmeanalüüsi, sotsiaalmeedia, nutiseadmete ja masinõppe strateegilist ärakasutamist, et digitaalset klienti arukalt kaasata. Need tehnoloogilised edusammud seavad kliendi kaasamise standardi, mis nõuab proaktiivset, isikupärastatud kliendikogemust. Lisaks tuleb seda suhtumist rakendada ka selles, kuidas organisatsioon suhtleb oma töötajatega. Selle vajadusel valguses on Microsoft Dynamics CRM 2016 loodud ja välja töötatud selleks, et võimaldada organisatsioonidel vastata digipöörde väljakutsele, kaasates need tehnoloogiad ja edusammud viisil, mis suurendab ettevõtte ja müügi tootlikkust ning pakub samal ajal proaktiivsemat ja personaalsemat kogemust nii kliendile kui ka töötajale.

Laadi kohe alla

box-icon-download

* kohustuslikud väljad

Palun nõustuge tingimustega

Selle materjali allalaadimise taotlemisel nõustute meie kasutustingimustega. Kõiki andmeid kaitstakse kooskõlas meie privaatsusreeglitega. Kui teil on rohkem küsimusi, kirjutage aadressil dataprotection@headleymedia.com.

Seotud kategooriad Krüptimine