Callsign
flow-image

BNPL-i tarbijauuringute aruanne 2022

Selle materjali avaldajaks on Callsign

Viimastel aastatel on "Osta kohe, maksa hiljem" (BNPL) rahastamine muutunud väga populaarseks. Kuid kuna BNPL tööstusharuna kasvab ja teenusepakkujad laiendavad oma pakkumisi, muutub see tõenäoliselt petturite sihtmärgiks. Kuna iga kaheksas BNPL-teenuste kasutaja on langenud pettuse ohvriks, peavad BNPL-teenuste pakkujad, nii kaupmehed kui ka finantsasutused tagama, turvalisus on tagatud koos hea kliendikogemusega. Vastasel juhul võivad kliendid, kelle nimel nad vaeva nägid, pöörduvad neist eemale. Käesolevas aruandes, mis põhineb Callsigni tellitud uuringul, hinnatakse pettuste mõju BNPL-teenuste pakkujatele, kaupmeestele ja pankadele. Samuti seda, kuidas kõik kolm saavad luua pikaajalist usaldust BNPL-kasutajate seas, et tagada sektori jätkuv kasv.

Laadi kohe alla

box-icon-download

* kohustuslikud väljad

Palun nõustuge tingimustega

Selle materjali allalaadimise taotlemisel nõustute meie kasutustingimustega. Kõiki andmeid kaitstakse kooskõlas meie privaatsusreeglitega. Kui teil on rohkem küsimusi, kirjutage aadressil dataprotection@headleymedia.com.

Seotud kategooriad Petukse tuvastamine