Accenture
flow-image

Valmis või mitte: miks turundusinnovatsioon algab tegevuste korrastamisest

Selle materjali avaldajaks on Accenture

E-kaubandus on pandeemia ajal plahvatuslikult kasvanud, kasvades kahe aastaga kümne aasta jagu, ja see on täielikult muutnud turukorralduse innovatsioonimaastikku. Varem tähendas turundusinnovatsioon kohandatud kliendikliendiprogrammide, strateegiliste hinnastiimulite või lahedate kohandamisvõimaluste väljatöötamist. Nüüd tuleb lisaks ülemineku edendamisele tegeleda ka tõeliste kliendisuhete loomisega. Turundusorganisatsioonid peavad uuenema, et kujundada mõtestatud ja asjakohaseid kliendikogemusi. Ja nad peavad seda tegema klientide ja turumuutuste määratud kiirusel.

Laadi kohe alla

box-icon-download

* kohustuslikud väljad

Palun nõustuge tingimustega

Selle materjali allalaadimise taotlemisel nõustute meie kasutustingimustega. Kõiki andmeid kaitstakse kooskõlas meie privaatsusreeglitega. Kui teil on rohkem küsimusi, kirjutage aadressil dataprotection@headleymedia.com.

Seotud kategooriad Võrguturve