Accenture
flow-image

Kuidas andmed aitavad turundajatel segadust vähendada

Selle materjali avaldajaks on Accenture

JAGA Kliendiandmed ja teadmised on see, mis tänasel digiajastul turundustegevust töös hoiab. Ometi tunnistavad enam kui pooled (57%) turundusjuhtidest, et neil puuduvad andmed, mida oleks vaja klientide mõistmiseks või nende vajaduste prognoosimiseks. Probleem tuleneb sellest, et turundusorganisatsioonid olid sunnitud mõne lühikese aasta jooksul kiiresti arenema. Kuna uued tehnoloogiad ja kokkupuutepunktid tekivad näiliselt üleöö, on turundajatele jäänud pikk nimekiri lõpututest ülesannetest ja mustadest andmeaukudest. Tegelikult ütleb peaaegu 70% turundusjuhtidest, et möödunud aasta on nende töötajad täielikult ära kurnanud. Lugege, kuidas andmed aitavad turundajatel segadust vähendada.

Laadi kohe alla

box-icon-download

* kohustuslikud väljad

Palun nõustuge tingimustega

Selle materjali allalaadimise taotlemisel nõustute meie kasutustingimustega. Kõiki andmeid kaitstakse kooskõlas meie privaatsusreeglitega. Kui teil on rohkem küsimusi, kirjutage aadressil dataprotection@headleymedia.com.

Seotud kategooriad Pilveturve, API turve, Pilvepõhine turvamaakler (CASB), Pilvarvutuse vastavus, Pilvandmeturve, Pilve DDoS-kaitse, Pilve edge-turve, Pilve failiturve, Pilveturbeseisundi haldus (CSPM), Pilvtalitlusüksuste kaitse, Laiendatud ohutuvastus ja -kõrvaldus (XDR), Turvalise ligipääsu edge-teenus (SASE), Teenindusvõre